dsf Slovensko

Reklamační řád

Reklamační řád

  1. Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu skontrolovať dodaný tovar a do 5 dní informovať predávajúceho o zistených vadách.

  2. Oznámenie o akýchkoľvek závadách musí byť vykonané písomne (e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Opísať, o aké vady ide a ako sa prejavujú. Kupujúci zašle písomné oznámenie na adresu sídla predávajúceho.

  3. K reklamácii musí byť priložená kópia faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sa reklamujú.

  4. Predávajúci nezodpovedá za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a škôd spôsobených nesprávnym používaním výrobkov, ako aj za škody spôsobené nesprávnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytnutá záruka.

  5. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka do troch dní od doručenia reklamácie o spôsobe vybavenia reklamácie.

dsf Slovensko
Prihlásenie zavrieť

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.