Reklamační řád
Reklamační řád
-
Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu skontrolovať dodaný tovar a do 5 dní informovať predávajúceho o zistených vadách.
-
Oznámenie o akýchkoľvek závadách musí byť vykonané písomne (e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Opísať, o aké vady ide a ako sa prejavujú. Kupujúci zašle písomné oznámenie na adresu sídla predávajúceho.
-
K reklamácii musí byť priložená kópia faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sa reklamujú.
-
Predávajúci nezodpovedá za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a škôd spôsobených nesprávnym používaním výrobkov, ako aj za škody spôsobené nesprávnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytnutá záruka.
-
Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka do troch dní od doručenia reklamácie o spôsobe vybavenia reklamácie.